Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-25, 11:15   #1594
runtomkring
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Ja, må låta aningen bitter denna vackra morgon, ber om ursäkt för det.

Bonushorat på en hel del andras identiteter nu, har en drös routers + datorer som jag återanvänder, köper dock nytt sim kort + surf till varje ny person samt raderar Cookies + Cache & rubbet på datorn innan jag drar igång. Ej varit några problem med uttag alls på några sidor, förutom på Betsafe. Senast 2 veckorna har det hänt på 4 personer (Tror det är Samtliga som jag försökt gjort uttag från Betsafe på) att de avbrutit uttaget och konfiskerat vinsten och hänvisat till 12:1 i regler villkor: Endast 1 bonus per person/familj/hushåll/IP/Dator yadayadayada. Dessa personer i fråga har Inte spelat på Betsafe förut, de flesta bor själva också så kan inte vara någon familjemedlem heller. Det märkliga är dock att det inte är några problem att få ut pengar från Betsson/Nordicbet t.ex. (Som också ägs av Betsson), det är alltså Endast Betsafe som detta uppstått med.

Något jag missar & för fel? Har de något supersystem som gör att de kan se mitt IP nummer på routern istället för sim-korts IPn på nå helt sjukt vänstern? Eller beter de sig helt enkelt som fittnackar för att de kan? Tycker att jag har varit sjukt försiktig men man börjar ju fundera om det är någon enkel tabbe som jag har gjort? När man vänligt förklarar att man aldrig har spelat och ber om en förklaring på Vad det är som rödflaggas (adress? IP? dator?) så säger de att de inte kan säga något om det, de kan Endast hänvisa till 12:1.
Tips på vad som kan ha gått åt helvete mottages mer än gärna, less på detta.
Känns som att de förmodligen kommit på ett sätt att sätta åt de som bryter mot deras regler. Verkar ju stendumt av dem om de skulle dela med sig av hur de gör.

Testa att anmäla dem till Spelinspektionen för att se om de kan hjälpa dig om du anser att de behandlar dig orättvist.
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat