Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-26, 09:25   #39
Misär

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5680

Winter - VS
Stats: 74 - 53 - 7
ROI: 117.69%
Vinstprocent: 58.27%

Standard

Spikarna

Illuminati - sitter tidigt i spets och sen...är det över. Jag tror ingen kan plocka ner honom, är helt enkelt bästa hästen i fältet och nu får han det nog serverat på guldfat. Löfgren har bra statistik med favoriter.
Off topic: Finns värde i platsspelen på Daydream Rapida & Bonnies Celebrity till nästan 5 ggr pengarna hos Svs.

The Real Star - det här tycker jag är en intressant spik. Tidsmässigt i fin form. Det låter väldigt uppåt i intervjuer och vinstchansen ska vara god. 25% på strecken lockar och det tar jag alla dagar i veckan. Är inte beroende av spets utan lever på styrka och det här gänget tror jag han kan mala ner från dödens.

Skrällarna

Art On Line - det kan bli körning från start i guld i dag. Art On Line kan tassa med och får han en bra position, vilket han borde med tanke på spåret kan det mycket väl smälla till över upploppet. Hästen håller mycket fin form och är verkligen helt bortglömd på strecken. 2%!

Rolex Bigi - ännu en bortglömd häst. Spår 8 är givetvis chansartat men skulle det klaffa med positionerna så vill jag inte räkna bort Rolex Bigi och formmässigt står sig hästen bra. Uppohoppa struken, en mindre häst att tampas med och i ett öppet lopp ska han med på lappen till 1%!
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat