Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-28, 19:50   #1614
mumintroll
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Ringde Betsafe tidigare idag, förklarade vad som hade hänt och han skulle föra det vidare, fick nu detta svar på mail.

"Mitt namn är John och jag är Supervisor här på Betsafe kundtjänst. Jag vill börja med att tacka dig för ditt tålamod medan vi undersökt din förfrågan.

Efter att ha noga sett över ditt ärende så har vi beslutat att återta vårt tidigare beslut gällande ditt saldo, och vi har därmed återinfört det in på ditt spelkonto. Ditt saldo är därmed tillgängligt för dig igen på ditt spelkonto, och du är välkommen att begära ditt uttag på nytt.

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar,
John
Supervisor
Betsafe Kundtjänst."

Någon mer som vill fortsätta kasta skit på mig och rövslicka Betsafe? Eller kan vi kanske en gång för alla konstatera att det är Dem som fittnackar sig? (Ja, jag grisar mig också genom att bonushora, har hört det av er x antal ggr nu, det är dock inget jämfört med att konfiskera vinster utan grund hit och dit)
Du har alltså åkt på en helt vanlig kontroll av ditt konto vid ett uttag och nu är problemet löst? Nödvändigt att starta ett halvt världskrig för det? Nu avslutar vi det här tramset och håller tråden till det den är avsedd för. Det du har gnällt om i flera dagar visade sig vara ett första klassens ickeproblem...

Senast redigerad av mumintroll den 2019-01-28 klockan 19:52.
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat