Mina spikfunderingar
9 Partizan Face i avd1 står bra inne i loppet. Dagens motståndare håller Bronsdivisionsklass och i den klassen har ju Partizanen krossat förr.
Bara 9 hästar i loppet borde passa utmärkt. Lugn avgång och man kan välja sätta in attacken när det passar. Adrian lär säkert avancera tidigt och vem svarar upp Partisanen när den kommer? Vid svar är det fortfarande bra chans att man vinner från dödens.
Man är storfavorit och jag spikar. Det är värt en del att inte ha slösat streck direkt i första. Det finns andra favoriter att fälla idag.
5 Beautiful Bacardi BG upp ffg och Jänkarbiken på igen, det skriker ju ut att man laddat för att vinna idag. Jag tror man blir släppt till ledningen och då skall loppet vara över. Oskar J spetsade sist från spår7 bakom bilen men Thelma de Glatigne men släppte i andra sketed spets till BG med Shorthanded Jag. Jag tror på ett liknande scenario idag.
OJA ger sig direkt nör BG vill ta över ledningen.
SOS 5 Beautiful Bacardi
Favorit jag vill fälla:
10 Einstein Sisu ser ut att bli dagens största favorit. UO satt kvar med Einstein Sisu när de kom i tredjespår sist. Jag är helt övertygad om att Uffe var med på vad som hände men tyckte att hästen inte kändes 100 sist. Uffe går alltid för vinst och hade gått på om hästen kännts kanon. Man fick aldrig fritt men det gnistrade inte om Einstein över upploppet. Gav inte intrycket av att ha ”allt sparat ”
Klar favorit i fara enlig mig.
4 Rim Perfect med BG upp från formstallet Meilink, 7 Buzzer Beater med form och
8 Djorkaeff Sisu som gjorde en mersmakande comeback sist måste med på kupongen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|