1) Partizan Face kändes som en spik när jag såg startlistan, men jag är inte säker på att Adrian får det här loppet gratis. Svårt att sia om formen på såväl favoriten som motbuden. De har alla mött tufft motstånd.
2) Goopens häst känns inte heller stenklar. Vinner väl då jag garderar upp loppet.
3) Här kan man ta en handfull hästar, men jag singlar Alonso Caesar och hoppas på ledning runt om. Den här hästen har faktiskt vunnit över Illuminati på lång distans.
4) Bella M.J. blir singelstreck på många system då man räknar med ledning runt om. Vettig chans, men det kan hända lite i de här loppen så det får bli några streck.
5) Fyra hästar gör upp. Juul är helnöjd med sin häst, 3 och 5 gör upp om spets. Jag spikar dock Precious Lord och hoppas på lite tempo där framme.
6) Einstein Sisu är svår att gå emot. Måste ha en bra chans att krossa det här gänget. Spik!
7) Digital Data var också en tidig tanke. Kan leda runt om. Jag hoppas att Håkan K. laddar och tar emot favoriten. Då öppnar det upp för gardering.
8) Hoppas att klara sista loppet på de tre mest streckade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Shooter den 2019-01-30 klockan 19:13.
|