HV 71 ML @ 1.80 7.5u
Tycker detta spel är värt 7.5u. Valde att inte spela på HV igår, trots att jag trodde att de skulle vinna, HV har gått igenom denna turnering utmärkt, förlusten mot Bern var helt obetydlig och man hade 0 motivation den matchen. I slutspelet slog man Salzburg, som jag visste skulle bli den svåraste matchen på grund av att de är arrangörerna. Nu vann man rätt säkert över FBK och det lär höja stämningen rejält. Berlin har gjort det bra, de vann väntat över Bern igår, det var väl inget snack om vem som skulle vinna den matchen innan matchstart men jag tycker nog inte att Berlin spela så bra som jag hade trott att de skulle göra.
Berlin har vunnit över de svenska lagen, djurgården samt färjestad, dock har det varit på hemmaplan och svenska lag trivs inte så bra borta. 5-1 vinsten igår var det inget snack om, dock var det ett par lätta mål och deras försvarsspel var inte det bästa och offensiven såg sloppig ut. Tror att HV kommer dra nytta över det och det blir nog vinst här. BOL
Ber om ursäkt för rögle spelet, fyfan vad dåligt. Sämsta spelet denna preseason, trodde inte att man kunda vara så fel ute. Dock hade servette hela matchen, tills målet kom.