Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-05, 20:49   #364
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Det blev en riktigt suverän speldag idag! Joke Face gick och vann derbyt, som jag trott ända sedan jag såg honom på plats i Årjäng tidigare i sommar. Som fin bonus satte jag V6, med en kupong jag lämnade in tre gånger! Spelmässigt hade det varit kul även om Zorro Photo fått anfallsorder lite tidigare och spurtat fram till segern i derbyt för den var också med på lappen. Kul att se Viola Silas i stoklassen också, tiden och krigarhjärtat var det inget fel på (men jag undrar hur mycket böter/avstängning Persson får för drivningen över mål)!

V6-raden
2
Alla
3
1,3,4,8,9,12
1,5
10

Det blev extra mycket trav i helgen då frugan var bortrest och det var tävlingar på Umåker i fredags. Kul att vara på banan för en gångs skull, träffade ett kul gäng där borta som bonus! Spelmässigt gick det som vanligt sisådär men det brukar jag räkna med, det brukar som regel bli lite mer ogenomtänkta och stressade spel när man är på plats. Kändes dock som att jag har lagt mig till med ett okej "värmningsöga" och det känns lovande inför framtiden!

Min enda idé för lördagens tävlingar Flip A Coin drog tyvärr till med en, som det såg ut, helt omotiverad lång galopp. Hämtade upp storstilat till sjätteplats och gick piggt över mål och hade helt klart varit långt före de andra felfri, vi tar den nästa gång till ett förhoppningsvis ännu högre odds!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat