Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-05, 04:08   #21
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av benkabull Visa inlägg
Hejsan Tord! hittade denna saijt, och kollade lite vad ni har för ideer, och annat om stryktips system.
såg också att du saknade vissa system ur den gula datatipsboken?
jag har tillgång till datatipsmaskinen som fanns i butikerna förr,
dock vet jag ej hur man kan fixa den på diskett från maskinen,,,
jag undrar också hur du gjorde för att få ditt system som du köpte, att fungera på annan maskin?jag kan dock skriva ut det system du saknar,och kanske skicka till dig? hälsn benka.
Jag köpte mina för länge sedan då det fanns diskstationer i varje dator. Nu har jag även en gammal dator med diskstation samt backup av filerna på CD så jag kan lägga filerna på vilken dator som helst

Jag tror inte jag kan använda dina system på mitt ex då det är ett serienummer och namn som krävs (är dock inte säker till 100%) om det måste vara samma serienummer som ditt serienummer och namn.
U100 6-5 1354 kr är ett av systemen. Vi kanske inte ska skriva i Bosses tråd då programmet gäller WinGar som man beräknar garantin med Skriv här i såna fall https://www.sharps.se/forums/taenkar...48/#post604606

Skulle du få loss systemen i mappen så att du kan maila systemen till mig för test så skulle det vara kalas. Min mail är [email protected]
Stryktips systemen slutar ofta på .sst som filändelse

Senast redigerad av Tord den 2019-02-05 klockan 09:50.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat