Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-05, 23:41   #3
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Ganska intressant omgång imorrn faktiskt, det är sällan jag spelar V86 nuförtiden och rätt är väl det när det varit så enormt svårt. Kör V4 på någon av banorna istället. Men imorrn blir det ett tillsammans-lir! Bara 1 volt-lopp och lagom mycket hästar. 2 lopp över lång distans och med favoriter som dragit bra spår där blir de nog lättlösta.

Norrmannen som ståtar med 5 raka på finfint sätt och får Jepson med pisk i vagnen. Har svårt att se den lägga det där faktiskt. Whipped Eggs blir hårt spelad, men läget hjälper ju ingenting när den öppnar som en traktor och dessutom är en strulpelle av guds nåde. Flemmings tredjehandare är jag inte så imponerad av, och jag skulle bli förvånad om han tänker kriga i spets om han kommer dit. Nej jag tror Jepson kör hyggligt offensivt där och det räcker så.

Pontiac SW vill jag ju fälla egentligen men mycket tyder på att han vinner på walk over, får spets i kraft av det stora favoritskapet och grejar det pliktskyldigast. Har väl ändå lite skräll-feeling så kanske bara blir utgång.

Ferrari River som jättefavorit har jag svårt att köpa, han kommer direkt från uppehåll, galopperar med jämna mellanrum och vinner ju faktiskt bara var femte gång.

Blir intressant med kommentarerna till stoloppet för 4-åringarna imorrn. Streckningen ser lite konstig ut där spontant...

Thriller NP ser ut att bli favorit trots bakspår på sprint. Jag gillar ju hästen, men det kan bli strul. Måste köra det där några gånger i badkaret för att få rätsida på det. Men känslan är väl att loppet är lite ojämnt kanske och att det därmed borde finnas en del sargslickare som håller sig undan. Vill de däremot köra i andraspår trots att de inte har något mellan skalmarna, då är det desto värre...

Voltloppet ser ut att vara mest öppet och skrällvänligt av dem alla kanske. Voltstart, ganska låg klass och utan några direkta stjärnämnen. Mycket skrällfaktorer där.

Wrongdoer i avslutningen kändes som en sund spik när jag slog upp programmet. Drog toppspår, har bra hårdhet, levererar jämnt och bra. Ruggigt öppet lopp annars, ska till en helgardering för att det ska kännas riktigt säkert!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat