Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Sen när det gäller Nappa Scar så kan den ju självklart vinna men får Queerfish ledningen och inte släpper så kan det bli jobbigt nu när QF har lopp i kroppen och gick första med skor sist. Skulle inte förvåna mig om omgångens största favorit förlorar. Men Ulf släpper väl till Ulf  Är QF startsnabb? Någon som vet?
|
Källa Spelarservice
Magnus Träff tar ut sin 5 Queer Fish (GS75-5) som lillcomebackade senast.
- "Jag tycker att han var bra där, det blev ett utvändigt lopp och ganska tufft, men han höll farten bra i snabb avslutning och ska ha haft stor nytta av det loppet som det känns. I jobben känns han klart piggare efteråt och jag förväntar mig en bra prestation här. Jag förstår ju att Nappa Scar är en tuff motståndare men vi fick ett bättre läge än honom och det bästa vore ju så klart om vi lyckades hålla honom på utsidan eller bakom oss hela vägen.
Men han är ingen blixt ut och utrustningsmässigt är det inte så mycket att göra och så, det är snarare så att vi i så fall pratat om att öppna upp huvudlaget lite, men det blir nog inget nytt nu. Jag hoppas att han är med i striden", menar Magnus.