Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-06, 19:23   #40
perry

perrys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4470

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Birmingham dnb 2.37. Spelat på Bet365. 3U

Birmingham är obesegrade än i år efter 1 vinst och 2 oavgjorda.
Senaste matchen hade man lite oflyt då Bolton gör 2 mål i slutet, en frispark och ett tveksamt domslut som resulterade i straff som Bolton gjorde mål på.

Laget har även fått in några nyförvärv i Hleb, Beausejour och Jiranek. Hleb tror jag kommer att bli mycket viktig för the blues, och nu ser Birminghams mittfält väldigt intressant ut.
Beauseojour är även han en mittfältare som gjorde ett lysande VM, tror att han också kommer att bli viktig för laget.
Man har även värvat Jiranek som är en helt okej backup på mittbacken.

Mot Liverpool saknas inga spelare, så Mcleish kan ställa upp med bästa lag.

Liverpool har börjat säsongen svagt med knapp seger mot WBA och storförlust mot City.
Man saknar Joe Cole som är avstängd och viktige Kuyt som blir borta några veckor med en axelskada.Torres har ännu inte hittat toppformen.
Man har däremot värvat Raul Meireles som säkert kommer att spela. Tror dock att det kommer att ta ett tag innan han är med i tempot, jämfört med Hleb som har PL erfarenheter.

Birmingham, som är ett lag som jobbar hårt över hela banan och pressar motståndarna hårt, tror jag kommer vinna mycket boll då Poulsen och Lucas har väldigt svårt för passningsspelet.

I ligan har Liverpool inte vunnit mot Birmingham sen säsongen 03/04 så det är ingen favoritmotståndare Liverpool möter.

Birmingham är betydligt starkare i år och har gjort ett par fina nyförvärv så det här tror jag blir enormt tufft för Liverpool.
Lägg till att Birmingham endast torskade 2 hemmamatcher ifjol, jag tror inte det blir många fler i år!

Lycka till om ni ryggar!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat