Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-12, 17:46   #11
Kraemaren
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Tack för era svar.

DonPablos svar fick mig att fundera, men jag tror ändå att jag tänker försöka ta ut pengarna utan att påpeka mitt misstag. Jag fick ett väldigt stelt och osympatiskt intryck av Interwettens kundtjänst när jag kontaktade dom ang. limitering.
Det finns inte heller någon live-chat (åtminstone inte som jag hittat), så allting behöver ske via deras message box.


Tryckte på knappen för uttag nu, men man kommer inte längre än att man måste börja ladda upp en mängd dokument:

* copy of your official photo ID (personal ID, passport, etc.)

* Copy of a current utility bill (certificate of registration, electricity bill, mobile phone bill etc - no older than 3 months)

* copy of your bank statement (name, address, IBAN and Swift must be visible)

Dom första två dokumenten känns standard, men det sista blir jag tvungen att kontakta banken för att få tag på. Har aldrig sett ett dokument med all den informationen samlad. Att fylla i informationen i ett formulär är en sak, men att ha ett dokument som visar detsamma har jag aldrig sett.

Måste därmed vänta med att agera tills jag fått tag på bank-dokumentet.
Sedan blir det nervösa timmar/dagar innan jag vet resultatet.
En skärmdump från mobilen av ditt bankkonto fungerar ju
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat