Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-13, 14:10   #1142
DonYolo

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 435
Standard

Legolas fortsätter vägra lämna ut uppgifter om mitt konto, eftersom det är låst måste jag såklart lämna in en handskriven lapp för att begära ut GDPR?

"Om du vägrar att fylla i det formuläret så kan vi dessvärre ej skicka det du begär. Du behöver fylla i det handskrivet har vi fått hänvisat från våran egna säkerhetsavdelning samt GDPR avdelning. Om du vägrar att samarbeta är det helt upp till dig DonYolo. Vi följer våra lagar och procedurer och kommer inte gå efter dina önskemål utan det vi har begärt utav dig."

Att jag blev utsatt för ett tekniskt missöde som gjorde jag förlorade pengar vill de inte prata om, bara krångla så jag aldrig får svar på frågorna jag har..

Tiltar mig så hårt

Alexander 13:43
“Om spelaren visar sig ha lurat eller försökt att lura Legolasbet.se tjänst på något sätt, inklusive men inte begränsat till, spelmanipulation, markerdumpning, överföring eller betalningsbedrägeri, eller om spelaren fäller osanna och/eller skadliga kommentarer om Legolasbet.se verksamhet i någon typ av media eller fo rum förbehåller sig Legolasbet.se rätten att stänga spelarens konto och att returnera alla pengar till spelaren.”

DonYolo 13:43
ja står 10 olika saker där vilken hur har jag lurat er?

Alexander 13:44
Läs regeln och tolka den precis hur det står där DonYolo.

Så att få reda på varför jag är avstängd går inte heller... ZZzzZzZz

Sist undrar jag vem av er idioter som är i kö på Legolas?..

Alexander 13:48
Jag har andra spelare i kö, jag har inte tid att sitta och disskutera om detta DonYolo, jag ber dig ha tålamod och invänta svar via E-mail

Alexander 13:49
Denna chatt är ej tillför disskutioner utan mer att svara på snabba frågor. Ha en fortsatt fin dag nu DonYolo.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat