Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-13, 16:36   #47
eveton
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
V86:8

Sista 3-låset

3 Kent`s Laddie var mycket rejäl i Comebacken sist som nybliven Vallack. Hade inte Cash T.J fått luckan senast och spurtat förbi så hade det stått rejäl dödensvinst i raden på Stig H:s Kent`s Laddie. Från ett bra läge och en resa i andra-tredje utvändigt idag istället kan man nog få vinsten nu istället.

2 Deux en Un har nog bra chans att hitta till ledningen och därifrån är man hästen att slå. Jorma är en duktig spetskusk.

8 Vien Ici det ryktas om eventuell Jänkarbike på ffg ikväll. Rickard Svanstedt håller den här hästen väldigt högt och jag vet från tidigare intetvjuer att Rickard tycker att startspår långt ut på vingen är en fördel med just Vien Ici.
Hästen är riktigt stark och med bike på kanske man kan komma iväg tillräckligt bra för att få en bra position i loppet. Jag hoppas på tempo hela vägen så att Vien Ici:s styrka får komma till sin rätta över upploppet nör de andra blir möra i benen.

En som leder och har bra chans om det blir sansat tempo (2)
En som garanterat får bra resa och borde blanda sig i striden i flera loppscenarier(3)
Och en skräll som kan avgöra på styrka om det går undan i loppet

Lås 2,3,8

Står (trots Jeppson) över 4 Bombi Bitt S.I.R. Som möter tuffare idag samt riskerar dödens enligt min badkarskörning.

Står även över (trots Rede`n) Green Keeper U.S som alltid är hårt spelad men sällan lever upp till spelarnas förväntningar.

Står också över 12 Mr Matjes som i vanlig ordning skryts upp av Pihlström. ( när tror han inte på chans?) . Nästan omöjligt att vinna från spår 12 på Solvalla när huvudmotståndarna tidigt kommer sno åt sig de bästa positionerna i loppet
Ska bli mycket intressant att ta del i detta system. Gillar upplägget skarpt och gläder mig på förhand åt att jag lyckades köpa in mig på den sista andelen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), viking90 (+5)

Senast redigerad av eveton den 2019-02-13 klockan 16:38.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat