Ämne: Gs75 Etuna
Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-17, 12:57   #22
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ostkaka Visa inlägg
Avd1: Lunatic Face

- Vi är väldigt nöjda med den här gamla krigaren för dagen. Han gör alltid sitt bästa och gjorde ett riktigt bra lopp senast. Näst senast så öppnade han bra bakom bilen för första gången i sitt liv, men den gången behövde han ett lopp i kroppen. Normalt sett är han snabbare i voltstart än i bilstart, så jag hoppas och tror att vi ska komma iväg fint härifrån. Uppgiften den här gången ser faktiskt intressant ut och trots att han inte vinner så ofta längre så känner jag mig aldrig helt slagen bakom honom. Han brukar trivas på Eskilstunas bana och vi kör med öppet huvudlag som vanligt. Senast tävlade han i en annan vagn, men nu blir det hans vanliga sulky, säger Jens Laursen.

Förstår ingenting, den har startat fyra ggr på Eskilstuna under sin karriär och slutat i fyra 0-placeringar(inkl. två galopper). Hade tänkt spika den för det är en pansarvagn, men nu börjar jag tvivla på den. Någon här som vet hur tillförlitliga Jens uttalanden verkligen är?
Ingen aning om tillförlitligheten hos hans uttalanden. Just nu har jag hästen på tre streck då det kanske är den som tar spets, men jag är ändå tveksam till om den vinner. Kajs häst bör ju ha en bra chans här, men står hårt inne på pengarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat