Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-18, 23:00   #3
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Håller nog faktiskt Queen Of Sand som förstahäst i inledningen, absolut bra spelvärde på den och den som vågar spikar! De invändigt kommer att köra för position lite och tränaren har redan gått ut med att planen är att ta sig till ledning med QOS och sedan göra livet surt för storfavoriten Gina Schermer. Tysken tror jag inte är snabb nog att överflygla alla invändiga här. Absolut Gehör ser jag i rygg på ledaren vid de allra flesta badkarskörningar och kan bli riktigt giftig till slut!

Zoey Kronos i tredje kan mycket väl leda hela vägen, men det beror på vad Söderkvist gör med Call Me Brodda. Dessa två lägger iväg allra bäst iallafall, och jag inbillar mig att det är bra segerchans därifrån trots att jag inte gillar att de är yngst i loppet. Tänkbara utgångar i ett öppet lopp! Adrians kommentar om sin häst och hur de tror den utvecklats under pausen här är ju enormt intressant.

Stars Fighter har ni redan varit inne på och jag tror den tar sig enkelt till ledning och bör bli svårslagen. Är Alexia emot där i starten, men jag kan inte tänka mig att de är intresserade av att svara ut. Blir nog ett sömnpiller det där, spik! Annars blir det ju minst sagt en öppen historia.

Powderfinger står ju på ett bra nummer och borde väl ha bra chans. Men med de oskrivna tyska korten i loppet vill jag nog lämna det till att vara utgångshäst bara.

Håller med Shooter igen om att sjätte är ett hopplöst garderingslopp. Att det är lång distans borde göra det lättare men det känns nästan som tvärtom...

Hoppar inte Ferrari River i starten bör den vara ganska klar. Kung Edward snabbast ut bakom bilen av de andra, och även om den tar sig förbi bör Marc kunna ta sig ut och runda utan problem. För så långsamt öppnar övriga. Galopperna oroar ju dock. Partizan Face. Stallformen!

Sista loppet har ju enorm potential! Första tanken var Vellum Paper spets och slut, men sen insåg jag att det kan nog bli rätt svårt att ta sig dit. Tuff körning. Sen har megafavoriten Zourane Kronos inte startat på år och dag och aldrig gått bakifrån. Bizzi Blizz har jag inte hunnit gå igenom riktigt än, men man kan ju konstatera att facitet bakifrån på pappret är uselt. Har lite feeling för Topspin, bra läge och hygglig ut!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8), viking90 (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat