Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-19, 19:01   #19
hammering

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 39
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Riktigt kul omgång. Zenit Brick är ju den klara spiken med perfekt läge och inte mycket till motstånd alls. Kallblodsloppet tycker jag bör stå mellan 2-3 hästar. Eldvin har ju inte startat sedan i oktober och ska kanske ha ett lopp i kroppen innan det blir dags för skoryck, så den tror jag att man kan stå över. Då bör det stå mellan Smedsbo Faksen och Tangen Haap, där den sistnämnda står 20 m bakom, vilket kan bli för mycket. Fördel Faksen. Tredje streck är Storm Odd. Helt felstreckad just nu (väldigt tidigt för att dra några slutsatser) är Västerbo Grobois. Femtespår volt är dock negativt, men kommer han iväg bra därifrån så ... I sista kan jag tänka mig att singla Perfect Dynamite, men jag gillar å andra sidan inte att sitta tunn i avslutningen.
Prata lite med polare i stall J,O,P,, + lite badkarsanalys,, Han trodde inte Tangen haap hann på Smedsbo faksen! OM den kommer till ledningen? Nästan ett krav då den går som bäst där,,,, så har vi Westholm med Eldvin som KAN svara ut Smedsbo om han vill? Eldvin går bra i ledningen men står inte pall för tryck över medeldistans,, Smedheim solan skulle inte alls ha chans att vinna,, Det är Storm odd emot! Låt er INTE luras av det töltiga travet hästen är speedig som få! . Kan bli kört hur som helst men ett troligt scenario är att Westholm svarar? Det brukar han med Eldvin! Uffe smyger med,, slår av dom om luckan kommer!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Torstens (+5)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat