Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-19, 18:03   #843
BrakZen
 
BrakZens avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 542
Sharp$: 753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_77 Visa inlägg
Som sagt, efter mycket lyckades raderna komma in. Rätt smidigt, synd att inte tippx har topptipset. Då skulle man använda systemen...
Lite ot nu men men. Jag fick ju kontakt med BosseEk för 1-2 år sedan och han gjorde ett enkelt topptipsprogram (A-F vilkor samt blockvilkor) som jag skulle komma med synpunkter på.

Det blev liggande och jag testade programmet för första gången i år (vinst direkt!). Vore toppen om Bosse läste här, dels skulle han kanske kunna fixa topptipsprogrammet så att det fungerar med de system Jonas_77 önskar samt någon slags inlämningsfunktion för i wingar. Jag har fått ihop en diger systembank för nämnda program med system bl a härifrån och tycker det skulle vara smidigt att kunna göra ändringar / garantiberäkna system samt lämna in i ett & samma program.

Av ren nyfikenhet Jonas vilka system tänker du på (...synd att inte tippx har topptipset. Då skulle man använda systemen...) de flesta systemen i den här tråden är ju gjorda för lägre vinstgrupper (12-10 rätt) och därmed inte direkt applicerbara på TT?

EDIT:
Eller menar du system du gör i Tippx?

Senast redigerad av BrakZen den 2019-02-19 klockan 18:16.
BrakZen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat