Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-22, 20:36   #55
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Perfect Dynamite på 70% i sista avdelningen spikar jag inte ens med en pistol mot skallen. Hela omgången stendör om den vinner.
Det är nog att gå lite långt, en seglivad myt skulle jag till och med kalla det. Sjödéns mantra "det är skrällarna som styr utdelningen" är ett bättre rättesnöre. Om man inte har några skrällidéer och därtill en liten spelkassa så håller jag med dig, omgången är ganska död om man spikar de sista två. Iallafall om man har tänkt sig riktiga skumpa-stålar.

Men har man råd att gardera brett i de tre tydliga skrälloppen är det en annan sak. Att det går in 2 kusar under 5% där håller jag inte för osannolikt. Redan där är vi ganska högt i värde. Vi behöver bara gå tillbaka ett par månader till Bergsåkers näst senaste omgång för att min poäng ska illustreras väldigt tydligt. Bara 1 enda skräll där och favoriterna som vann var gigantiska! Den glömmer jag inte för det var grymt irriterande att man gick bort sig på spelvärde och garderade Zenit istället för att lägga de strecken i sista avdelningen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat