Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-23, 22:52   #231
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Får efteranalysera mitt spel också.

Alla tre 3 låsen satt och där är jag nöjd med analyserna. Tog bort Zenit Brick helt och även utrustningsskriket Master hill.

Tyvär var jag helt snett ute på spikarna :-( så det stanna vid 5 rätt på systemet.

12 Mountain Cleaver var blekare än jag räknat med. Om man garderade varnade jag för att det är de på Dubbla tillägg som ska streckas i första hand så med facit i hand skulle jag garderat loppet då jag garanterat hittat 14 Amalia Cash tidigt.

3 Perfect Dynamite floppade. Jag tror helt enkelt man körde för långssamt i loppet, men den totala uklassningen på en dålig Solvallabana kan ha suttit i benen också.
Vinnare 4 Global Undecided hade lyft upp som första reserv. Men i ärlighetens namn kan jag inte säga att jag var direkt nära att gardera sista avdelningen....

Så bättre än 6 rätt hade jag inte fått idag hur som helst. Jag var för inne på favoriten i sista avdelningen.

Första loppet vanns av Budets Lasse som inte var direkt svår att hitta men jag övergarderade grovt .

Det är bara att ladda om inför Onsdagens V86 där Jag ska göra ett nytt försök med Basses 3 lås. Efter 2 försök har 5/6 3-lås suttit - det som missade var målfototorsk. Det är spikarna man varit snett ute på.

God fortsättning på kvällen !
Fick fyra rätt. Åkte på två spikar, varav en hoppade och en fastnade i tredje inner, samt ett fyrahästarslopp. I två av loppen jag åkte på vann mina förstareserver och i de som funkade fick jag in tre av skrällarba på ett 200-kronors system. Kunde inte göra något annorlunda. Vi kommer igen! Dricker öll och kollar musik på Debaser. Skål!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat