Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-24, 13:16   #236
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är ju i en sån här omgång man verkligen ser potentialen i ett 3x3x3-system. Att plocka trion rakt ur strecklistan och sen flytta om med lite egna idéer. Flyttar du bara runt pjäserna rätt och får in Amalia Cash och Okashi Cheri (som på inget sätt är svårhittade som femte och sjättehandare) så belönas du med en bit över en halv mille!

Gjorde ett försök idag men trodde tyvärr inte på och valde därför bort de sista två vinnarna som annars låg med på favorittrion. Hawk Cliff trodde jag väl på egentligen på med det var mer ett spelvärdebeslut. Dumt, jag har ju tyst lovat för mig själv att inte lägga pengar på Lisells styrningar på V75. Men man blir ju aldrig fullärd, huvudsaken är att man försöker bli bättre! Okashi Cheri fick jag med men med nöd och näppe missades Amalia Cheri (det var väl också ett misstag man kan lära sig något av).


Förstår inte riktigt... Varför skulle man plocka in egna idéer om nu det var så bra potential i strecklistans 3 första i varje avdelning? Menar du fylla på fler och inte; "flytta om", eller?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat