Ämne: Halmstad V75
Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-24, 17:47   #7
Bowery
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 439
Sharp$: 4588
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken?
Haha! Det är väl gött när skorna ryker ?? Iofs så tävlar ju inte alla på samma villkor längre men men.. Det blir ju mer att ta hänsyn till nu, både på gott och ont
Bowery är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat