Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-25, 22:27   #3
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har du ens läst texten? Låter som du bara läste rubriken och sen svarade så du fick ut det du ville säga. Så ta och gå igenom vad som står för inget du pratar om skriver jag om.

Rekordet är hur mycket medel som gått tillbaka till trav- och galoppsporten, inget annat. Annat som nämns är ökat antal medlemmar, näst högsta årliga omsättningen någonsin, ny rekordomsättning på V75. Inget av detta är felaktigt.

"tjänat mer pengar netto" - skriver jag inget om.

Siffrorna och informationen är hämtad från ATG's egna bokslutskommuniké vilket klart och tydligt framgår, detta gör såklart att det blir vinklad till deras fördel.

Självklart går det att gräva djupare i detta och hitta andra vinklar. Jag betvivlar inte att du har mycket goda kunskaper och insikt i detta så tack för din input. Jag har det inte men jag kan ändå skriva att ATG nu presenterat sina siffror 2018 och dela med mig till dom som är intresserade här på Sharps.

Sen får var och en tycka vad man vill om ATG osv osv, det bryr jag mig inte om men det har ingenting med mig eller texten att göra.

Förstår att du mest ville spy lite galla på ATG och här fick du då chansen.

Som grädde på moset så kan du ju glädjas åt att din käre, Hans Lord Skarplöth, har blivit nominerad som en av 4 som kan tilldelas priset för bäst ledarskap på Swedish Gambling Awards 2019. Det kan man snacka om en rejäl pungspark på hela hästspelarkollektivet.

Ha nu en trevlig kväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat