Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-26, 20:18   #903
BrakZen
 
BrakZens avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 542
Sharp$: 753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av reflex Visa inlägg
Han gillar inte Arena. Verkar bara gilla system med låg allarättschans och spela för ett att få in 12 rätt. Det är hans filosofi. Jag spelar bara system med bra chans till trettonrätt. Tar hellre en säker extra och när det håller så vill jag ha stor chans till 13 rätt.


Brakzen är du och BosseEk samma person. Hänvisar till liknande artiklar på Wikipedia, samma uppfattning om tipssystem. BosseEk visar sej inte på forumet. Då är registrerad i januari 2019 och skriver att du hade mycket med BosseEk om att spela reducerat på travet för några år sen och sen bytt nickname till Brakzen.
Oj ursäkta här klev jag visst på en öm tå, ber om ursäkt. Jo det är riktigt att jag reggade mig här i Januari. Detta efter tips från och hjälp av Tord. Om jag vore Bosse skulle jag inte hänga här. Är Du möjligtvis Kasperson - du verkar iallafall prata väldigt väl om dennes program och inte heller han verkar finnas på detta forum. Att jag har samma uppfattning som Bosse när det gäller system är iofs inget konstigt - det har de flesta i spelkollektivet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tord (+20)

Senast redigerad av BrakZen den 2019-02-26 klockan 20:20.
BrakZen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat