Tack for fortroendet ludd3emm.
Ogiltigt spel-ID: 84131
Gardagens match slutade 3-1 till hemmalaget och det kan vara ett av skalen for den laga linan.
James McDonald har 7.71 ERA de senaste tre starterna och endast en av de fem senaste starterna dar han startat har varit under 7.5 runs.
Tim Hudson har haft en otroligt bra sasong och lar ha en bra chans att fa "Best Comeback" men siffrorna har pekat lite nedat mot slutet. Trivs battre hemma och jag tror att han kan slappa 2-3 runs. Han kommer nog daremot fa en del runsupport. Braves forlorade igar, trots fler hits, och man kommer nog vilja se till att det inte hander igen. Med .292 BA de senaste tio matcherna ar man definitivt heta vid plattan. Tillaggas bor aven att dagens umpire har en ganska tight strikezone och det har snittats 9.93 runs per match med honom den har sasongen.
Ogiltigt spel-ID: 84140
Lite av ett public-spel men vagar mig anda pa RL. Bada dagens pitchers gor inte bara sin sasongsdebut utan aven MLB-debut. Har hort mycket positivt om Maya men huvudskalet till spel ar Washingtons offensiv. Nats har .315 BA de senaste tio matcherna och har tre STORvinster irad (igar 13-3 mot just Mets). Lagets relievers har ocksa spelat fantastiskt mot slutet (1.35 ERA de senaste 27 inningsen) medans den raka motsatsen ar Mets facit (5.48 ERA).
Ogiltigt spel-ID: 84129
Cueto gjorde en bra match senast mot Milwaukee (da spelade vi Reds) men han ar ganska ojamn. Braket han var inblandad for tre veckor sedan gjorde inte att han vaxte i mina ogon och han kommer inte fa ett bra mottagande nagonstans framover.
Chacin har endast 3.2 innings i sin karriar mot Reds men har gjort ett hyffsat jobb (1 ER). Jag tror han kommer fa ganska bra stod av Rox inatt, Colorado ar ett lag som ALLTID spelar battre i slutet av sasongen och jag tror att taget redan har borjat komma igang. Man ar 7-3 de senaste tio med fyra raka vinster. Inatt kommer femte.
Det sista spelet har jag skrivit lite om tidigare i traden. Wrigley Field ar svart men det ska mycket till for att jag ska lata bli om linan ar over 10.5 och de moter ett "under"-lag. BOL tonight!