Jag är 21 år gammal, heltidsspelare och även fotbollstout, där jag de senaste åren haft framgånger i de sydeuropeiska ligorna. Vill dock aldrig gå ut med namnet på min betaltjänst då jag vill att allt här ska vara separerat från det.
Nu med US-open pågående samtidigt som fotbollen har uppehåll så skapades ett tillfälle för att titta på tennis och det har slutat med att jag nu sitter uppe på nätterna med Eurosport.
Jag kommer fortfarande i mitt spelande ha fotbollen som huvudfokus, men jag kommer här att ha en tråd samt ett spreadsheet som endast rör tennisen, vilket mest blir ett test för att se om jag klarar av att få upp spelvolymen genom att flytta över till andra sporter.
Jag kommer också att spela på absolut all tennis som existerar, allt från masters till små challengers, det spelar ingen roll så länge som det finns värde i spelet.
Jag spelar med 1-6u per spel där varje unit är 0.5% av rullen. Satsar alltså som mest 3% per spel och använder alla bookies som erbjuder spel på matcherna och som inte limiterar mig
Då kör vi, har ett 6u spel ute på Venus för tillfället men jag antar att matchen kommer att vara avgjord när dagboken godkänns.