Citat:
Ursprungligen postat av Basse
v75:7
Hittat mitt nästa 3-lås
Streckar en trolig och 2 roliga.
5 Electrical Storm har ni fått ett vettigt startspår, de är en bra spurtare som mött harrington ett par gånger, senast satt man fast hela loppet. Möte innan var i en spårtrappa där från spår 7 Harrington kunde köra sig till ledning efter ett tag och kuppa till sig loppet.
Electrical Storm satt fråm sitt 14 spår långt bak i fältet men avslutade mycket vasst till andraplatsen. Tog säkert in 60 meter på harrington sista halvvarvet.
Från spår 5 idag ska bör man hamna bättre på det. Har 1/2 segrar på något tung bana.
10 Aramis Race Åke Lindblom är en friskis som ofta tar många segrar de perider stallet är i form. I år har man bara 4 segrar men 3 av dem kom i förrgår!
Proppen ur alltså på Åkes hästar och då brukar man vinna med det mesta .
Roligt skrällstreck till 4%
7 Colonello Jag har hittat ( fel Nettavisen hittade och jag har sett loppet) en tokskräll i sista avdelningen. Ni kommer väl ihåg loppet som Vicent As vann på ett udda vis nyligen.
Såg stenslagen ut på bortre långsidan men fick nya krafter från ”ingenstans” och spurtade hem loppet enkelt.
I samma lopp blir Colonello tillbakadragen sist i sista sväng och får inte fritt förrän i början på upploppet. Colonello avslutade lika bra ( bättre?) än Vincent As till femteplatsen.
Ett riktigt roligt skrällstreck till 1% just nu
|
Colonello nedstrucken ett spår dessutom.