Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-05, 05:45   #5
Bowery

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4532
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är det inte lite legolasomsättning över sådana här tävlingar men med den skillnaden att man spelar med atgs groteska spelavdrag? Blir det verkligen spelvärt då att gå in i alla dessa Australien och Sydafrika V4or? Jag hat ingen aning. Dels har jag noll koll och noll intresse av dom och sen körs ju tävlingarna när man jobbar. Kanske jag Sett potentialen om jag också varit yrkesspelare med allt fokus på travspelandet.
Omsättningen på aus brukar ligga mellan 50-70 k ca. Lägre vid Sydafrika, men jag tycker spelvärdet är högt dessa omgångar då folk är väldigt dåligt pålästa. Du kan hitta en häst som låt oss säga är favorit hos de australiensiska experterna samt bookies men är spelad på 2 % i svenska v 4 poolen
Nu förtiden är dock Australien inte lika spelvärd längre då de svenska spelarna har börjat fatta galoppen. Fortsatt är läget så i Sydafrika en del omgångar.

Så länge liret går bra ifrån dessa små spelpooler så ser jag ingen anledning att sluta , spelavdraget kan jag leva med, säg att du har chansen att bli ensam inför v4-4 med omsättning på 50 k så kan du vinna kanske 40-42 k. Det bryr jag mig inte så mycket om att atg tar en del; då får man helt enkelt sluta spela där om man stör sig för mycket på Det
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat