Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-08, 21:27   #27
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Lite förvånande hur ofta det gapas om att det bara är att "spika och gå vidare" på överspelade favoriter. Sen att det är Sveriges mest folkkäre häst lär inte direkt öka spelvärdet. Liknande favoriter som Piraten har fallit som käglor hela 2019. Senast var det Perfect Dynamite som skulle vara oövervinnelig...

Som sagt, jag garderar. Om nu utfallet blir att Piraten vinner så är man inte bitter. Det var ändå spelmässigt korrekt att gardera.
Citat:
Ursprungligen postat av Lajban80 Visa inlägg
Exxat så. Alla vi Travspelare älskar Piraten! men som spelare så måste man ibland tänka annorlunda för att inte bli en i mängden

Ok! Jag trodde det var viktigare att få alla rätt än att försöka fälla alla storfavoriter men det kanske är jag som har fel. V75 är såpass svårt ändå så att göra detta till en V65 (om man tror hårt på kusen) så är det ingenting som säger att man alltid skall försöka få in en skräll. Denna omgång kommer bjuda på skrällar, men icke i Guld, det kan jag lova. Att Piraten vinner detta mer än 7/10 är i alla fall jag övertygad om...

Piraten är solklart bästa hästen, bra form, kanonspår, kuskförstärkt och på en självspringande bana så anser jag detta vara en kanonspik...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat