Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-12, 17:15   #3
TravPeter
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

Angående 5 Elegant Frost i sista avdelningen "Även med honom ligger jag lågt och hoppas på pengar och en trevlig resa till Axevalla, säger Niklas Eriksson." - travronden.

Tränaren ligger alltså lågt men i listan kan man se att det just nu lyser rött, barfota runt om har hästen gått 4 gånger tidigare och vunnit 2 gånger och hoppat bort sig 2 gånger dvs barfota och felfri är den obesegrad.

Dom kanske ändrar till skor igen men om inte så väljer jag nog att gå på den trots tränarens ord, förstår inte varför man skulle rycka skorna på en häst utan form och chans? Borde ju rimligen vara bättre att vänta till ett mer passande tillfälle isf.

10 Princess Teemer känns annars spännande med barfota idag, var inne på den ända tills man aviserade skoryck på elegant frost.

Hoppas dom ändrar tillbaka innan inlämning, om det nu är planen. för övrigt helt värdelöst med ändringar från barfota till skor. Mimmi Elfstrand sa ju om 10 Candy Crush "Ja vi får se om det blir barfota fram, man måste ju anmäla så tidigt". Nya reglerna säger att man måste anmält 15min innan dagens första start va? Det borde ju bara gälla just första loppet. Streckspelen är ju det viktigaste när det gäller sena ändringar så dom som ska starta på streckspelen borde ju få anmäla så snart inpå starten av första streckspelet som möjligt. Om detta nu då kan göra att anmälan blir lite mer tillförlitlig.

Senast redigerad av TravPeter den 2019-03-12 klockan 17:24.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat