Citat:
Ursprungligen postat av bobban90
När man ser sånna här inlägg kan man inte låta bli att skriva ^^.
Fortsätter du med sånna riktigt idiotiska bet så klarar du dig inte länge, tror själv också att MoDo kan vinna imorgon men den är långt ifrån säker, det är ju inte precis som att dom har spelat bra senaste tiden eller senaste säsongen öht.
Visst, dom har ny tränare men sen kan man ju fundera på ifall första matchen med ny tränare är värd att spela på eftersom man inte vet hur tränaren o laget funkar ihop direkt, kan ju ta ett tag för det att bli bra.
Sen är det ju inte enbart att du spelat på MoDo som säker som jag reagerar på utan att du satsat 20u på en match, skrällar förekommer ofta.
Men men lycka till 
|
Bobban, idiotiskt bet?
Då jag har gått igenom statistik,deras olika hemsidor, och lite annan info så ser jag bara att ettan är urstark för mig, visserligen kan man ha fel ibland, men jag ser bara möjligheterna i matchen.
Att jag sen spelar 20 units (15%) av kassan på spelet för att jag tycker det är oerhört säkert, behöver väl inte betyda att det kommer gå dåligt?
Om jag nu skulle råka missa den här matchen, har jag trots allt ökat kassan med 30% sen starten, ganska bra, tycker jag själv efter endast 3 dagar...
Jag kommer fortsätta med dessa "stora bet", då jag själv ser en chans att bygga upp rullen ännu mer, och om du inte vill/vågar rygga så ta den insatsen du vill, det är ingen som tvingar dig Bobban