Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-14, 13:00   #34
Skaegget
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Det är sanning med modifikation på många av de större, ofta så känns det som att de gör ett grundsystem där de spelar 1-2 kommunare och sen utökar de systemet med ett gäng efter lite pilkastning (känns det som iaf) beroende på hur stort det ska vara. Ofta känns det som att de inte lägger ner tid öht.
Går man sen ner på de lite mindre bolagen där det faktiskt är individer så ser man stor variation i spikar och systemuppbyggnad.

Och innan folk börjar gnälla om att man inte vet hur det är att göra andelssystem så har jag gjort både för sharps innan det blev genom ombud och i butik. Under tiden jag gjorde i butik så satt jag alltid kvar mellan 17-18 på torsdagen då de ville ha in systemet och svarade på frågor gällande hur jag tänkte. Tycker det är konstigt att inte fler tar tid och svarar på frågor i de större bolagen och det är en anledning till att det känns som att de inte gör systemen själv.
Det enda ombudslaget jag är med och gör är Sharps - dvs Västertorps. Där är vi, upplever jag, väldigt transparenta med hur man lagt upp systemet och varför. De gånger som det missats, så har iofs heller inga frågor ställts om upplägget. Så frågan är hur stort behovet är hos gemene man.
Vi tänker så klart fortsätta med att berätta hur/varför. Och ser fram emot att fler köpare blir engagerade och frågar/ifrågasätter systemen. It's a learning process..... //Skägget
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat