Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-15, 20:24   #276
bjarnea
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Jag vet att reaktionen en aning överdriven men betänk det här. Möllers spel (för så tror jag att de hette) har spellicens men Smarkets har det INTE. Vet någon här vem/vad Möllers spel står för? Har någon här någonsin spelat på Möllers spel? Nej, ingen här har någonsin ens hört talas om "Möllers spel" och då är detta ändå ett spelforum. De skaffar alltså spellicens före Smarkets. Nu säger kanske den logiskt lagda människan att Möllers spel inte har några som helst kunder och att det därför de kan ansöka om licens, medan Smarkets har 102939 olika marknader att övervaka. Det må vara sant, samtidigt har Smarkets också betydligt fler anställda.

Men det är klart, de lunchar väl för ofta, det är åtminstone det de gör på de bilderna de visar upp när de ska presentera företaget. Jag må vara för jävla bitter 2019 över Smarkets icke-existerande agerande, men det är ju en sådan bransch, där degen har gått ur, om jag var Smarkets skulle jag nog inte ens sökt om licens. Det är väl mest bonushoror som spelar där och de är ju inte dummare än att de vet att det numera krävs en HELT ANNAN LICENS.

Det har varit ett par degiga år, det har det allt. Ta hand om er horor

/Matchingbetisover (med ett sådant namn kan man aldrig förlora i längden)
Varför vill skulle dom inte vilja ha "bonushoror"?
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat