Citat:
Ursprungligen postat av Melander
Uppriktigt fattar jag inte vad ni tjafsar om! Gör ett system lämna in hur jävla svårt kan det vara. (ps ni som inte gillar detta BYT "Sport".0,5 % dit och 6,4% hit.Ni som debatterar har ni blivit rik på trav...kan svara för er:NEJ!Som sagt BÖRJA SPELA LOTTO ISTÄLLET!
|
Om du läst 5 sidor i tråden och inte förstår ämnet är det svårt att förklara, framför allt då det som diskuteras är alternativet till det du beskriver (att lämna in ett eget system). Det alternativet finansieras antingen av omedvetna spelare eller sådana som är villiga att betala för att vara med i gänget. Och jag tror i min enfald att de som diskuterar främst är de medvetna, de som utvärderar sina spel och utfall. Avgifter kan nämligen störa avkastningen rejält. Och jag tror att svaret för dessa snarare är: JA! än NEJ!.
Sedan har jag inga problem om folk är villiga att betala för att vara med i ett gäng. Det jag vänder mig emot är saker som att omedvetna kan uppfatta sig lurade, att börja ta betalt av kompisar och "den första är gratis"-principer. Men det hoppas jag snarare hör hemma hos Mediamarktförsäljare än på detta forum.