Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-16, 22:22   #69
sedon
 
sedons avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 72
Sharp$: 2283
Standard

Kanske dags för mej att lägga mej i diskussionen, naturligtvis ska väl en spelläggare kunna ta ut nåt för nerlagt arbete men som nån skrev kan jag tycka att det kanske skulle vara vid en vinst eller nån typ av differensierad avgift beroende på om det blir vinst eller inte (ingen aning om hur det skulle gå att lösa i.o.f.s).

Sen tycker jag att det är lite trist att dom inte ens köper in sej själv på en andel (känns inte som man bryr sej speciellt mycket då) även om dom säger att dom brukar det

Citat:
Från Aftonbladet.
Totalt satte han 13 system med 7 rätt.

Totalvinst: närmare 9 miljoner kronor.

Ett av systemen som lämnades in kostade 100 kronor per andel, lämnades in två gånger, och gav 1,5 miljoner kronor, där varje andelsköpare blev belönade med 26 000 kronor.

Det andra systemet kostade 500 kronor per andel, lämnades in elva gånger, gav en vinst på drygt sju miljoner kronor, där varje andel blev värd 67 000 kronor.

Hade du någon andel själv i lördags?

– Jag hade inte det den här gången, men jag brukar ha det
Och att lämna in ett system 11 gånger nog måste man tycka att det späder ut vinsten lite för varje inlämnat, lite skillnad på 600.000 eller 67.000 va, eller vad det nu blir?

Roligare att vinna tillsammans med andra, ja kanske med några enstaka kompisar, tillsammans med kanske hundra andra vet jag inte om är som mycket roligare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fefaifb (+5)
sedon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat