Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-17, 21:54   #87
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Nu ramlade vi helt plötsligt in på NHL-spelarnas löner. Metaforerna i denna tråden tar aldrig slut verkar det som

Jag blir inte heller upprörd över avgifterna, såväl spelläggare som köpare har ett fritt val att göra hur de vill som tur är. Jag förstår också att det är skillnad på ett privat bolag och ett stort tipsbolag, typ Spelvärde. De måste dra in pengar för att kunna avlöna sina anställda.

Men jag spelar V75 för att jag tycker det är så jävla roligt. Och ännu roligare blir det med större spelkassa. Så det där med att ”åka på en räkmacka” är inget som jag kan känna igen mig i. Men vi alla är olika och har, som sagt, ett fritt val att göra som vi känner.
Hur ställer du dig då när det finns personer som lägger ner timmar för att utveckla bra program för att det sen ska kunna plocka ut spelvärda rader eller spikar. Utöver det ska man ha någon som ska värdera chanser och mata in information. Ut kommer de rader som ska spelas. I mina ögon är det verkligen att åka på en räkmacka ifall man endast bidrar med sin andel och sen går vinnande ur striden då man inte lägger ner vare sig tid eller pengar för att bolaget ska gå plus. Det är det jag menar med räkmacka. Dock förstår jag att de flesta bolag och spelläggare inte är tillräckligt bra för att alltid kunna motivera att få betalt - men det finns kändisar som kan leva på sitt varumärke bara.

Jag gillar metaforer så för min del får det gärna regna några till!

Jag själv spelar V75 antingen för att vinna stort eller som ren underhållning. Många gånger vet jag att mina satsade kronor antagligen är riktigt döda pengar men flertalet gånger när det handlar om spel så vet jag att det är väl investerade pengar också!

Tittar man på ombudslag så har jag inget problem alls att betala 6% eller 10% extra ifall jag vet att den personen som ligger bakom systemet har sådan edge mot vad jag själv skulle ha. T ex är mina pengar rätt döda de flesta gånger det ska avgöras trav i norr. Här i söder försöker jag inbilla mig att det är en investering åtminstone. Sen är det ju dock så med V75 att jag är tveksam om en livstid räcker ens för att kunna få veta med någorlunda säkerhet att man verkligen är en vinnande spelare. Det är för få omgångar enligt mig.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat