Det sämsta med alla tillsammansbolag är dom som kör samma kupong massor av gånger, sjukt trist för spelarna om man tror det ska vara ett unikt spel - låst på 10-20 andelar. Sen visar de sig att det lirats 10 såna....
Tycker även att avgiften för alla bolagen inte motiveras av skickligheten. Vissa bolag upprättar 5-20 olika varianter, och det är snudd på omöjligt att inte få in en liten vinst på något av dessa, sedan skryts det om hur skickliga dom är.
Oklart om det finns tillförlitliga siffror på detta? Men en sak vet vi, vinnarna är ATG och systemsäljaren, dom får ju en avkastning varje gång.
Många lirare som tidigare inte köpte andelar - gissar jag att dom nu köper, ofta för att kanske hitta en livlina för sin "egna" komponerade kupong. Lätt att spela bort lite till...
Att alla dessa kändisar ska saluföra sig på detta är ett stort underbetyg till alla som köper skiten. Varför skulle dom ha bättre och mer koll än en hyfsat travbiten spelare?
Det finns några aktörer som är skickliga att ranka och vikta system, men varför skulle dessa vilja dela med sig för mycket av sina kuponger? Antingen tjänar dom oerhört bra på att sälja tips/andelar - eller så skulle det vara mer lönsamt i ett slutet rum med endast några få spela systemen själv. Eftersom det ser ut som det gör, så lär dom vara mer nöjda att sälja tips och andelar - då vet dom att det blir vinst varje dag, varje vecka, året runt....
Enda gångerna jag själv är intresserad på riktigt av andelar är vid mycket stora jackpots där det är max 8-10 delar - som lämnas in 1 gång.
I övrigt tycker jag att alla villkor skall vara lika oavsett vem som lämnar in och från vilket land det lämnas in. Avgifter är tveksamt, den som gör systemen lägger förvisso tid, men det hade hen gjort oavsett - om syftet är att vinna. Att nu hitta medfinansiärer borde inte urholka systemets storlek.
Men alla har ännu rätt till sin alldeles egna lilla åsikt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|