Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-19, 09:36   #1
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V4 Jägersro (19/3)


Sitter och filar lite på en kupong som kan ge riktigt fint med pengar idag. Lämnar eventuellt in som andelssystem i sådana fall då det ser ut att kunna dra iväg ifall man vill helgardera något lopp.

Kanske är jag galen men tycker Zorn Brick är en tillräckligt bra häst för att kunna vinna i första avdelningen och till låga 4.5% är det en väldigt intressant spik. Startspåret oroar inte speciellt mycket heller. Litet fält och bör få ett bra lopp!

Andra avdelningen hade jag först helgardering på men får nog försöka minska ner till halva antalet av hästarna. Dock vet jag inte vilka som jag bör prioritera upp alls då det är låg klass och det är ingen som sticker ut på riktigt.

Tredje avdelningen tänker jag ge mig på att fälla den stora favoriten - kanske dumdristigt men ska det kunna bli riktigt fina pengar så... Först tänkte jag skrällspika Speedy Sallöv men även jag kan darra lite när endast dryga procenten av spelarkårspengarna har hamnat här. Därför kommer jag dubbla med Party Lane till 13%. Tycker det kan vara intressant om Speedy Sallöv hittar en bra position och kan smyga med här. Så jäkla usel är inte hästen.

Sista avdelningen är ju tanken att helgardera ifall man nu haft stolpe in i de övriga tre avdelningarna. Även den här avdelningen är ju helsvår att bena ut. Skulle jag mot förmodan gå på samtliga i andra får jag minska ner antalet hästar här istället.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat