Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-19, 20:30   #8
Bowery
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
9 Budets Lasse med jänkarvagn (första gången?!) på barfota runt om och helstängt huvudlag...
Även om han troligen kör lite lugnt inför V75 finaler som kommer så låter det ju som att han ska kunna runda detta lilla fält men sen attack...

Konkurrenterna är följande:

Andrahandaren 4 Ritchie Ås svek ordentligt som favorit senast då den behövde göra grovjobbet i dödens det gillade den verkligen inte.

1 Leonardi Vici är ingen raket ut och lär inte hålla spets så då känns det som Budets Lasse har bättre position direkt med andra utvändigt till att börja med...

6 Rigel Face, denne Rigel Face vad du förstört för mig
Så tar jag inte med den på lappen denna gången så lär den vinna om ni läser här under....
(Spikade den i senast starten på V86 då galopperade den och min kupong på sharps tillsammanslag stannade på 7 rätt i en omgång då ingen lyckades få 8 rätt...
31 Oktober hade jag återigen med den på min V86 lapp spelade till 4% och förlorade gått gåendes med en hals marginal till en 9% (Logo Light) min kupong stannade på 6 rätt i en omgång där återigen ingen fick 8 rätt.....
)
Efter att läst det där så måste du ta med rigel face, det är 100% säkert att den vinner annars ^^
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat