Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-20, 19:07   #27
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Mina Spikförslag

V86:5) 4 Twinkle Kronos anser jag är dagens bästa spik.
Bra chans till SOS i kväll. Magnus Träff rycker alla skor och stallformen är som vanligt god. Till 28% på strecken är det läge att ta ställning och spika.

V86:7) 8 Rally Funny spårtrappa och då är spår 8 inte lika illa som i vanliga fall. Örjan är anlitad för styrningen och jag hoppas han laddar för ledningen. Rally Funny har tagit spets från spår 7 2ggr på 3 försök.

Jag är inte säker på att man är överlägset snabbast direkt, men Rally Funny är mycket snabb efter 50 meter så det skall vara bra chans till att man blir släppt till ledningen efter 100meter. Samtliga hästar innanför borde vara nöjda med rygg på Rally Funny. 50% på strecken är inte jättekul, men den här tror jag på och vill inte gardera bara för att det inte vart de 38-42% jag hoppades på.

Hästar jag vill fälla:

V86:3) 6 Backegubben går upp lite i klass idag. JOP har 3 hästar i loppet som alla är mer rutinerade. 2 av dem startar med spår innanför Backegubben.
Lite läge för ”teamkörning” för att fälla favoriten alltså.
Bäst av JOP:s tror jag 12 Joker C.K är. Var grymt bra senast från dödens senast, hade segern klar när luckan kom mitt på upploppet för favoriten Finnskog Oda som fått ett invändigt lopp.

Jag streckar 2,4,12 och tror Team JOP luckas fälla favoriten.

V86:6) 7 Minnestads El Paso är bästa hästen men återkommer efter vila.
Jag tror 4 Editor som startar 20m före sitter i ledningen ganska tidigt. Borde kunna hålla läänge i spets. Är inte Minnestads El Paso på topp direkt så kan även 10 Urchin bjudas in i matchen.

Jag streckar 4,7,10 och hoppas 4 eller 10 vinner

V86:8) 10 Grainfield Aiden har ju som jag skrev i ett tidigare inlägg startat vansinnigt ofta de 6 senaste veckorna. Jag tycker detta är dagens mest överstreckade och lyfter bort honom från systemet!

Har Preliminärt 5 streck i sista. 1,2,4,6,7

————————————————� �————————————————� ��————

Jag hårdpluggade i går och gjorde klart grunden till systemet tidigt.
Vill inte höra en enda intervju eller läsa några tips alls idag

Jag har blivit bortfintad på ”hets avslagen” de skriker ut överallt hela sista dagen en längre tid nu. Deras avslag vinner ju oftare än de förlorar....

Det gäller att tro på sina egna ideer!

Har spelat vinnare på förtid på mina drag och i kväll blir det inga impuls spel alls

Bergsåker lopp 6) Vinnare 10 Michelangelo Ås
Bergsåker lopp 8) Vinnare 4 Twinkle Kronos
Bergsåker lopp 9) Vinnare 8 Rally Funny

Lycka till ikväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Basse den 2019-03-20 klockan 19:13.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat