Tre megalampor idag
De får ju helst inte vinna alla tre . Om det inträffar blir det svårt att få någon högre utdelning idag.
Lampa 1[
6 Roli Eld är helt klar enligt en enig kår av ”experter”
Spår 1 på tillägg har fällt stora favoriter förr. Senast igår i DD:1.
Roli Eld är säkerligen bäst i loppet, men jag försöker fälla då det finns kapabla motbud.
Första Motbud tycker jag 1 Trippson Ö.K är. Har siktat på det här loppet länge och man kommer göra allt i sin makt för att vinna idag.
Tar med en miljonskräll också. 8 Pave Faks som inte var långt efter Roli Eld senast och man är optimistiska från stallet. Under 2% på den!
lampa 2
1 M.S Triple J. här tror jag som Mackpeter att det är en mycket bra vinstchans. Frodes Bästa chans för dagen. BFRO ffg idag och det är svårare att hitta seriösa motbud. Min spik för dagen.
Lampa 3
4 Pastore Bob har inte sett någon ”expert” som ens överväget att gardera Pastore Bob. Alla är helt eniga - Spika och bläddra vidare.
Pastore Bob vann mot 3! Hästar i comebacken- Takethem,Deuxieme Picsous och Iron Steel.
Men jag kan inte bara köpa att 9 Lionel ska vara chanslös idag.
Fel distans, sämre tränare, ingen form - så låter det om Lionel.
Distansen? Lionel vann ett försök till Elitloppet samt var 5:a i finalen!
( Pastore Bob var sist efter en för offensiv resa i spets)
Lionel var ruskigt bra i VM loppet på Yonkers, var tvåa från dödens och moralisk vinnare av loppet men åkte dit på linjen mot en smygkörd Crusado De la Noche.
Mot bud 2 Donatomite tror jag inte räcker. Men det vore intressant om man tokladdade för spets och tvingadr Pastore Bob ner på en 1.07 tid första 500 för att nå ledningen.
Låser på två - 4 & 9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: 777 (+3), asgaya3141 (+3)
|