Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-10, 08:22   #1
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Dagens fotboll 10/9


RBC vs Zwolle DnB 2u @ 1.615

Zwolle är ett betydligt starkare lag än RBC och har öppnat säsongen starkt och jagar seger i period 1 för att redan tidigt på säsongen säkra en plats i playoff. Man har värvat RBC's bästa anfallare inför denna säsongen och han har redan gjort e mål för sin nya klubb.

Jag tror inte att RBC klarar mer än ett kryss här och då gillar jag oddset på DnB som sportingbet erbjuder.

Helmond vs FC Eindhoven+0.5 2u @ 1.70

Helmond sålde Johan Voskamp förra året, killen som gjorde 8 mål för Sparta i 11-1 segern. Voskamp tog med sig hela Helmonds anfallskraft i princip och även om ersättaren Andrade har gjort 3 mål är han ändå ensam målskytt fortfarande.

FC Eindhoven som producerade mål på löpande band men öven släppte in massor har i år behållt anfallskraften i form av Kantelberg, Vlug, N'koyi med flera. Men de har även lyckats hålla ned antalet insläppta mål och då har man ändå tagit sig an kvalitativt motstånd.

Detta är ett derby, jag tror på målsnålt och jag tror inte Helmond har kompetent anfall nog att vinna denna match när FC E dessutom är i bra form och leder serien och i och med det har ett utmärkt läge att även de klara playoffplats.

Senast redigerad av RobinD den 2010-09-10 klockan 21:01.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat