Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-28, 01:03   #1
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V4 Australien ( Penrith) 28/3 - 56kr

Har gått igenom Penriths V4 Lopp och det ser ut att vara ovanligt öppet i flera av loppen. Tror det finns chans till högre utdelning än normalt i Australien.

Jag har hittat en ”Klar”

I sista avdelningen debuterar 4 Shezlimitless NZ. Hon går ut i lägsta klassen och de som startat har inga vidare meriter. Kommer från en topptränare och körs av toppkusk.

Jag letade mig fram till videon på Shezlimitless NZ:s kvallopp/trial. Hon gav ett mycket moget intryck. Kördes tidigt till ledning och vann sen ”okörd” på ett imponerande vis. Ska ha bra chans att vinna i debuten. Man är förberedd för att gå ett bra lopp direkt!

Just nu är hästen singelprocentare men blir nog favorit till slut. Men jag är inte säker att man blir storfavorit. De tidiga oddsen säger 2.20 med motbud som står i 2,50 och 4,20. Så har vi tur stannar 4 Shezlimitless NZ under 35%.

* Första avdelningen är vidöppen - endast 1 & 6 ser ut att vara chanslösa.

* Andra avdelningen helgarderas. Bakom favoriten 2 är det öppet. Äben de minst spelade glimtar till med bra insatser ibland.

* Tredje avdelningen är lite skiktad . 4 hästar sticker ut . 2,3,6 & 7 borde göra upp om segern.

* och i sista spikas 4 Shezlimitless

Systemet är färdigt och ändras bara om det blir strykningar på morgonen.

280rader/560 kr kostar lappen

56 kr andelen - 10 andelar

*** Slutsåld

Senast redigerad av Basse den 2019-03-28 klockan 07:39.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat