Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-28, 09:26   #8
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Lär bli kaffestålar el typ jackpott på 7an... Men roligare spel denna lördag ialf.

Avd 1 Lär Örjan hamna utvändigt ledaren och sedan bli släppt till ledning. El så vinner den från dödens. Förlorar om den är sjuk el om Örjan inte vill vinna å kommer köra snällt.. Får man väl höra på intervjuer på lördag samt se värmning Men man kan ju inte låta bli att tänka på när Proppen bara skulle vinna... 2-7 är väl några emot

Avd 2 Bra spår och form, kommer det ens bli svårt för 5. Tror inte det

Avd 3 Öppet och kan nog smälla här. 6-11 ska ialf med på min bong. ILLUMINATI 23% vilket skämt

Avd 4 Ston, volt & tillägg. Lär det hända saker med värdet, gärna lite omstarter också. 15-14 roliga där bak. Ja bli en drös med hästar på framvolten..

Avd 5 Harran Boko, med tanke på hur snabb 1 är så luktar det dödens. El strid mellan dessa om ledning. Lär öppna för bakspår el att Harran tar till gamla synder med galopp. 6 9 3 1 åker med och hoppas på galopp...

Avd 6 Bakspår, piraten lägger sig i ryggar och på upploppet säger hästen hejdå till alla skeptiker. Men ska den falla så är det på lördag och även jag tar på mig dumstruten.. 1 2 3 4 6 åker med och när kommer 5 vinna?

Avd 7 Klantio favorit . Vet ialf vem som tar spets nr 4. Men lär köras och det gynnar Örjan och Adrian samt Jepson vill man gärna också ha med i finaler.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat