Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-29, 17:17   #13
inournature

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 471
Standard

Avd 1 Tror det bara är tre hästar det handlar om, Double Exposure, Shadow Gar samt In Toto Sund. Kommer ta med Unrestricted mest för att han förtjänade att vinna senast då Shadow Gar knuffade sig fram till seger.

Avd 2 Ratar Randemar R.D, tror mest på Quite A Quality men även Tony Africa och Terminator Face biter ifrån bra. Kommer Tony Africa till spets blir den jobbig att tugga ner, både Terminator Face och Quite A Quality tål att göra jobbet utvändigt. Känns inte som att det finns så många andra i loppet som kan vinna. Lite för bra och tuffa på framspår för att typ Magic Cash eller Victory Lee skall hinna fram.

Avd 3 Draget får bli Legend Brodde samt Leader Brodde. Tar med dom mest betrodda också och köper loppet. Adiago Trott räcker inte till och jag ser inte riktigt vem eller vad som skall kunna komma bakifrån och utmana. En riktig luring är Havbergs Knight som kan spurta vasst.

Avd 4 Typ alla, orkar inte gå igenom och det känns som omgångens öppnaste lopp. Kanske Havefunwithme med Johan duger här?

Avd 5 Tre hästar som kan vinna, Vlad, Harran och Thriller. Skulle bli oerhört förvånad om det hamnar utanför dom.

Avd 6 Spikar Piraten, form och har varit igång under hela vintern. Möter inte jättemycket och även om Milligan och Handsome Brad gått fram med loppet senast tror jag Piraten är huvudet högre och sveper förbi dom lätt.

Avd 7 Jag kommer inte glömma bort Rushmore Face denna gången även om ett lås på Global Trust och Weekend Fun känns stabilt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stinsen (+5)
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat