Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-01, 04:59   #1002
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av powerplay Visa inlägg
Det här sista UME du lagt in; har du börjat lägga in dom som stående rader nu?
Är det nåt nytt program som hanterar raderna på ytterligare nåt krångligt sätt

9-0 -541 systemet gjorde jag själv, ja, stämmer bra.
Funderar även på nåt med 10 matcher, men radantalet sticker lätt iväg där.
Här finns ju systemet UE10-0-1480 som jag tycker är kanske det bästa för 10 matcher. För dom pengarna.
Ska det bli billigare än så måste man sätta krav på ytterligare nåt rätt på U-raden för 13-chans vid 1 E rätt. Vill inte låta snålheten bedra visheten.
Kan även tänka mig nån typ av blocksystemsvariant när det ändå handlar om 10 matcher.
Va ju någon som tyckte att det var lättare att läsa av raderna stående. S,E, U och M har jag lagt till själv för att lättare se vilka som är M och så vidare

För att göra raderna stående är det WinGar som gäller och inget krångligt sätt alls

När du är klar med systemet så klickar du Visa systeminformation -> Information och då kommer allt upp i 12 delsystem / enkelrader som du såg mig göra. Man kan välja om man vill ha mer eller mindre men 12 är standard. Till höger så ser man teckenfördelningen. Ska man ha raderna stående så rekommenderar jag CODE funktionen så att det blir rakt och snyggt

Lycka till med 10 helgarderade systemet. För mig så är det ok upp till runt 2000 kr som ett system får kosta. Du kanske kan jobba vidare med 9-0 541 kr systemet för att få upp det till 10-0 system?

Senast redigerad av Tord den 2019-04-01 klockan 05:01.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat