Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-01, 10:35   #2
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

V75

Avd 1 klurigt lopp. 3 var väl bra sist men bedömas på ett lopp mot skithästar. Nu v 75 o hur är den på kort distans. 5-7 har väl ialf mött rätt bra motstånd. 9 ska den vinna från spår 9 1640 o ser väl ut att tjänat snabba pengar, då må den va bra.

Avd 2 Storfavoriten har vilat ett tag och 4-åringar o v75 sista jag kolla. Ja man får väl höra intervju o se värmning innan man bara spikar som atg-experter och Expressen kommer göra

Avd 3 Lite klurigt men ANGLE OF ATTACK hem från Frankrike. Lär väl ta spets el få den senare. kan ju va en ide.. CYBER LANE är väl frågan vilken form den är i. Mange kan ju va en att se upp med samt TAKETHEM om den får rygg ledare, blir väl dock atgs gullegris. El Adrian på hemmabana

Avd 4 Sto och tillägg samt volt. Inte tänker jag spara på strecken. O drottningen av sand har jag spikat för sista gången.

Avd 5 3000 meter lutar väl inte åt någon superskräll kanske men klass 1. Helgardera möjligtvis

Avd 6 Vet inte men med hot med bakspår och framspår som knappast skrämmer så kan ju 6 va ett spikförslag om formen sitter i. Ja så Harran Boko kliver upp i klass o ska den galoppera igen el. Pastor Power lär bli skrikhäst innan lördag gör intåg

Avd 7 Första tanke sa RAFIKI FRI denna gång mött stentuffa silverhästar. Nu är det inte mycket som skrämmer, synd att den tappar i starten dock samt kusken..

Senast redigerad av kire1111 den 2019-04-01 klockan 13:26.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat