Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-04, 19:54   #10
orroz

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 747
Standard

Lopp1: Ändringarna på Adde Sh brukar komma vid rätt tillfälle från PU.

Lopp2: Campo Bahia känns för bra för att fälla. Lät på Untersteiner som de tävlar om andra priset om inte Campo galopperar.

Lopp3: Måste fälla Cyberlane. Vek sig lite för många gånger ifjol för att jag ska tro fullt ut på den. 3,4,5 lär köra ordentligt och då tror jag att Rajesh Face vinner.Helgarderar nog detta på Tillsammans laget.

Lopp4 svårt lopp med ston Melissa Montoya tror jag tar ledningen släpper troligen. Barfota på Queen of sand låter intressant. 4 Sobel jasmine lät PU optimistisk om.

Lopp5 Danska gästerna gör detta lopp intressant de brukar vara underspelade när de kommer till Sverige. 11& 12 är självskrivna på lappen. Norton comander och Victory Island har debut på distansen enligt den infon jag hittade, litet ? på det.

Lopp 6 2,1 och lite skrällar 7,3 har lite känsla för att minnestads el paso är en sommarhäst dock kommer det lite värme till helgen. Får nog strecka den också.
Lövqvists häst steker jag denna gången.

Lopp7 1,7,9,3 Barfota på Baron Gift känns strålande i träning, och lär komma fram enkelt liksom 3:an. 7 och 9 tar jag med på att de har en väldigt bra speed till slut.

Senast redigerad av orroz den 2019-04-04 klockan 20:50.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat