Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-06, 11:28   #44
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Efter ett par veckors paus så fick det bli en rad idag:
1: 6,3 - 7,2,9,10,5,4,11,8,1,12 - Någon av 3 och 6 bör sitta i spets efter ett litet tag och känns då hetast. Normalt sett svårt vinna ett sånt här lopp från bakspår även om bästa hästarna kanske finns där.
2: 4-5,2,1,3 - Finns ju inte att spika favoriten till 84%. Intressant att favoriten fallit tre år i rad i detta lopp.
3: 3 - Sos. Känns dock inte helt bra med spik på Lövgren och med risk för att 4 tokkörs för spets. Mange kan dock vinna även om det inte blir spets.
4: 7 - Sos är min tanke och hoppas att 6 släppet om den hinner före. Tycker det låter som många ska köras försiktigt och Queen of Sand har ju tidigare varit sämre från kön. Chansspik såklart. 3 är mycket streckvärd om en tror den går felfritt.
5: 9,3-1,4,5 - Spetshäst och en distansgynnad med spännande ändringar. Tycker 11 och 12 bör få svårt från risiga lägen.
6: 6 - Sos. Erik från springspår med, tror jag, bästa hästen. Solklar spik för mig. Mest respekt bakom för Cobbys Olifant där Uhrberg låter ruggigt nöjd.
7: 1-6,3,4 - Lurigt lopp och kan inte riktigt spik Svanstedt mini. Känns tveksamt på de betrodda och bra rens på mina B-hästar.

2 av 4 A-hästar för sju rätt.

Lycka till alla!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat