Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Och du är som vanligt där och petar på det självklara. Vad vill du? Att jackpottsystemet ska utgå och man betalar ut 51 öre för femmorna när det inte blir svårare än så?
Vad fan ska de annars göra än att lyfta fram det positiva i att det blev en lätt omgång? Se glaset lika heltomt som du verkar göra varje gång det finns något negativt att hitta här i livet? Jag hoppas verkligen för din och din omgivnings skull att du inte är på det här viset i vanliga livet.
|
Ser du det som positivt att dagens stora streckspel betalar tillbaka 26 procent av insatserna till spelarna begriper jag inte hur du tänker. Är väl bara du och livenissarna som gör det. Jag är inte speciellt positiv som du vet till atgs monopol. Bättre konkurrens hade gynnat spelarna med lägre spelavdrag. Dom sänkte inte spelavdragen någonting trots väldigt mycket lägre skatt från den 1 januari.
Jackpotreglerna gynnar i förlängningen bara spelbolaget soch storspelarna som bara går in när det delas ut jackpot på alla rätt. De trogna kunderna och småspelarna är dom som får betala kalaset.
Sammantaget är det väl därför min speltarm sällan drar igång när inte bolag som legolas har ett streckspel utan jackpot och med väldigt hög återbetalning. Ska man gå plus i längden på spel med 26 procent tillbaka till spelarna ska man vara sanslöst mycket skickligare än genomsnittsspelaren.